Velkommen til Casa Vanja

En blogg hvor jeg deler tanker, ideer og planer rundt oppussingen av huset vårt! og litt fra en travel hverdag som firebarnsmamma!

søndag 23. oktober 2011

og det går stadig framover!

Nå har det skjedd mye her den siste måneden! Jammen meg er det travelt å pusse opp, og midt oppi alt sammen har vi hatt høstferie, hvor vi tok en uke i Italia. Vi trengte en pause fra oppussingkaoset her hjemme!

Men før vi dro fikk vi helgebesøk av mamma og pappa! Det satte fart i saker og ting! På to dager hadde vi tapetsert nesten alt som skal tapetseres, og malt to strøk på de veggene som skulle males! Jeg er heldig som har så snille og ikke minst flinke foreldre! :)


Tapeten i stua er på plass! Vi er kjempe fornøyd med den, men selv synes jeg den ser litt voldsom ut på bildet. Den er mer lun i virkeligheten! :)


Veggene rundt er først tapetsert og så malt to strøk med chi. Vi brukte lady pure color, en matt farge.


Tapeten på kjøkkenet er vi bare så fornøyd med!!! Den skal også komme over kjøkkenbenken, men vi likte den så godt at den også skal opp på veggen bak skrivebordet vårt!

og endelig har vi funnet gulvet vårt!!

Gulvet har vært ett kapittel for seg selv. Så mye frem og tilbake det har vært med det! Men nå har vi faktisk lagt gulv i hele kjøkkenet. Det ble til slutt laminat på oss, noe jeg i utgangspunktet ikke hadde tenkt å ha. Men så fant vi dette gulvet på Montèr; grå eik, hel plank fra Pergo. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar