Velkommen til Casa Vanja

En blogg hvor jeg deler tanker, ideer og planer rundt oppussingen av huset vårt! og litt fra en travel hverdag som firebarnsmamma!

søndag 31. juli 2011

hvorfor jeg blogger

Flere venninner har sagt til meg at jeg burde blogge. Jeg har hele tiden tenkt at det har jeg ikke tid til, men lysten har vært der. Da vi bygde hus for fire år siden var jeg aktiv på diverse forum, blant annet hadde jeg min egen husbyggertråd. Det var fint å få samle planer og tanker på ett sted, og få tilbakemeldinger fra andre interiørinteresserte. Jeg er fortsatt aktiv på forumer, og bruker de flittig til å få tips og råd. Jeg følger også med på flere interiørblogger, mye inspirasjon hentes der! Ja og nå er jeg altså i gang med min egen blogg, og kanskje noe av det jeg skriver om kan være til inspirasjon for andre. En annen ting som var med å avgjorde at denne bloggen skulle få se dagens lys, er at jeg er en tilflyttet vestlending, på østlandet. Familien min og mange av mine nærmeste venner bor langt unna. Kanskje bloggen vil gjøre det enklere for oss å holde kontakten! :)  Og mens jeg blogger, så koser jeg meg veldig med å ta bilder, redigere bilder og drikke kaffelatte!
Kaffelatte smaker aller best i krus fra Green Gate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar