Velkommen til Casa Vanja

En blogg hvor jeg deler tanker, ideer og planer rundt oppussingen av huset vårt! og litt fra en travel hverdag som firebarnsmamma!

mandag 12. september 2011

det går framover!

Da har snekkerne dratt! Mannen min har fått sparklet en del vegger, og grunnet noen. Jeg har fått ryddet litt her og der, så nå føler jeg ikke lenger at vi bor på en byggeplass. Det står fortsatt mye rundt omkring, men nå går det an å bo midt oppi alt! :)


nå mangler kun grunning og maling utvendig. Lurer litt på om det ikke blir mørkegrått hus på oss!



Jeg brukte deler av helgen på å sette møblene slik jeg ønsker å ha de når vi er helt ferdig, og å planlegge nye innkjøp. Det er jo en av de morsomste sidene av oppussingen! Nye spisestoler, en hvit bokhylle og en eller to sjeselonger står øverst på ønskelista! Nytt skrivebord også, men der tror jeg at jeg skal sette mannen min på saken, så jeg får det akkurat som jeg vil ha det! :)

en temmelig rotete kontorplass i dag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar