Velkommen til Casa Vanja

En blogg hvor jeg deler tanker, ideer og planer rundt oppussingen av huset vårt! og litt fra en travel hverdag som firebarnsmamma!

søndag 23. oktober 2011

Jeg har fått nytt kjøkken!!!

Supermannen min har hatt fri i to uker, og på den tiden har han satt opp kjøkkenet!! Å hvor deilig det er å slippe å vaske opp for hånd, på badet! Det gjenstår litt her og litt der, blant annet foringer mot tak og gulv, håndtak på overskapene, litt innmat i noen skap og skuffer, tapet på veggene, nytt glass (og maling) i det brune vinduet osv. Men vi har ett kjøkken som fungerer, og så mye plass vi har fått da!! Det er stort å gå fra kjøkken på 9 kvm til 28 kvm! Jeg får legge inn før og nå-bilder litt senere! Her kommer ett aldri så lite bilderas! :)








3 kommentarer:

  1. å, det må være sååå herlig når kjøkkenet endelig er på plass... her er vi midt i rivingen, og må si jeg GLEDER meg til vi er ferdig!

    hod mandagskveld!

    SvarSlett
  2. Gratulerer. Ble veldig fint :)
    Et nytt kjøkken må være deilig ^^

    - Lettie

    SvarSlett
  3. Tusen takk for fine kommentarer! :) Nytt kjøkken er fantastisk, gled deg deasogmia!!

    SvarSlett