Velkommen til Casa Vanja

En blogg hvor jeg deler tanker, ideer og planer rundt oppussingen av huset vårt! og litt fra en travel hverdag som firebarnsmamma!

lørdag 30. juli 2011

baderom


Det eneste rommet om er 100% ferdig, er foreldrebadet. Da vi flyttet inn var det ett lite rom ved siden av soverommet vårt, som på hustegningene var tegnet som bad. Det virker ikke som at det noen gang har fungert som det, tror det bare har vært en bod. Vi slo ned veggen mellom dette rommet og soverommet, for å få badet større. Nå er det ca 5 kvm, og for oss to så er det stort nok! Nå for tiden brukes det av hele familien, da barnebadet ikke er helt ferdig enda.

Veggene på badet er kledd med panelplater fra Fibo Trespo. Jeg er overrasket over hvor ekte de ser ut, man må helt inn på de for å se at det ikke er fliser. Gulvflisene er fra megaflis, metalwood, farge piombo. Rullesteinflisene og innredningen er kjøpt på Monter (som det meste ellers vi bruker til oppussingen), og dusjkabinettet er fra Hafa bad, kjøpt på Maxbo.


Det lille treet har mannen min laget, inspirert av Swedese tree. Han har laget ett stort ett også, som har fått plass i entreen. Den grønne krakken fant jeg hos en brukthandler. Hadde egentlig tenkt å pusse den opp, men da den kom på plass på badet så syntes jeg den passet så godt inn slik som den var! Badet trengte en fargeklatt mindt blant alt det hvite, grå og sorte!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar