Velkommen til Casa Vanja

En blogg hvor jeg deler tanker, ideer og planer rundt oppussingen av huset vårt! og litt fra en travel hverdag som firebarnsmamma!

mandag 8. august 2011

gulv og tapeter nok en gang!

I dag var vi en tur på maxbo igjen, blant annet for å ser mer på muligheten for å male gulvene. Vi fikk med Cecilie, som er interiørkonsulent og som har tegnet kjøkkenet vårt, ned i interiøravdelingen. Hun fant fram nye tapeter som jeg ikke har sett på tidligere og med en bit av benkeplaten og kjøkkeninnredningen fant vi forskjellige alternativer. Vi fant til slutt ut at dette var det vi likte best, både jeg og mannen min!


Tapeten er fra Borge. Det hvite tar opp fargen i benkeplata, mens det gråbrune i tapeten var så fint mot innredningen! Da blir det denne tapeten mellom overskapene og kjøkkenbenken, og på langveggen bak spisestua. 


Cecilie fant også en gulvfarge som ville blitt fin til, en linfarget, men ville vi virkelig ha malte gulv med fire barn og en katt?? hvis vi likte å vaske så.. og det gjør vi jo ikke.. så nå er tanken om å male gulvet skrinlagt. Vi har tatt mål av gulvflatene og i morgen bestilles ca 70 kvm med Boen Conserto, hvitpigmentert eikegulv. 


I stua er fortsatt tapeten fra eco white favoritt, men kan jo være det endrer seg om jeg tar flere turer på maxbo! :) men tapetene må jo bestilles snart, så betenkningstiden er ikke lang! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar